Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub student/ka ostatnich lat studiów na kierunku administracja, psychologia, socjologia lub pokrewne
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
- biegła obsługa programu Power Point lub Google Prezentacje
- znajomość obsługi komputera, podstawowych narzędzi Google
- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
- mile widziana znajomość programów lub narzędzi online do projektowania graficznego
- mile widziane doświadczenie w organizowaniu eventów
Proponujemy:
- pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy, ½ etatu z możliwością uzgodnienia harmonogramu pracy w czasie tygodnia
- stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
- ambitną, ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego
- możliwość udziału w procesach organizacji eventów firmowych
- możliwość podnoszenia kwalifikacji językowych poprzez udział w kursach językowych
- możliwość korzystania z bogatego pakietu świadczeń socjalnych
- prywatną opiekę medyczną
Obowiązki:
- zapewnienie wsparcia w bieżącej pracy Zarządu i najwyższego kierownictwa zakładu
- organizacja spotkań/wydarzeń okolicznościowych/integracyjnych wewnętrznych i zewnętrznych
- organizacja podróży służbowych, koordynowanie działaniem systemu do samoobsługi pracowniczej w zakresie organizacji podróży służbowych
- wsparcie w organizowaniu warsztatów i szkoleń
- wsparcie w organizowaniu dla działań z zakresu CSR
- wsparcie dla działań z zakresu Employer Brandingu
- udział w projektach prowadzonych lub wymagających konsultacji w zakresie People & Culture
- pełnienie zastępstwa na recepcji